lump or mass in breast
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ...חמותי ניבדקה ע"י רופא לאחרונה והוא גילה אצלה גוש בחזה ושלח אותה לבדיקה מומוגרפית באיבחון רשום lump or mass in breast והיות והבדיקה ניקבעה רק לעוד חצי חודש אודה לכם אם תוכלו להסביר לי את פשר האיבחון ואת המשמעות שלו.... האם מדובר בסרטן בטוח או האם מדובר בגוש שפיר ??? בתודה מראש ..טל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, ההסבר המילולי לאבחנה הוא בלוטה או מסה גידולית, אין זה מראה על שום אבחנה וקרוב לוודאי שרק אחרי הממוגרפיה יוכל הרופא להביע את דעתו לגבי סוג הגידול. בהצלחה ובברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה ..התשובה מדיוקת ובהחלט מעודדת משהו...:-)