בקשת מידע על שיטת טיפול חדשנית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעתונות פורסם לפני שבועות ספורים על שיטת טיפול חדשנית באמצעות חימום ממוקד של הגידולים בגלי רדיו, שאמור להרוס את הגושים הסרטניים. כמו כן נמסר בידיעה העתונאית שהשיטה החדשה מתבצעת בבתי החולים הדסה-ירושלים ותל-השומר. האם לצוות "אחת מתשע" ולמומחים הרפואיים בפורום יש מידע נוסף על שיטה זו, יתרונותיה וחסרונותיה? האם יש כאן מטופלות נוספות שטופלו בשיטה זו? מחיפוש במקורות באינטרנט עולה שהשיטה נוסתה בהצלחה גם במרכז הרפואי של אוניב' דיוק ובאוהיו להלן הקישוריות: http://www.dukemednews.duke.edu/news/article.php?id=5510 http://www.osumedcenter.edu/whats_new/press_releases/press_releases_display.asp?id=534
לאריאלה שלום, איו בידי נתונים לגבי שיטה זו וצורת הביצוע שלה בארץ. אני מציעה לך לפנות לבתי החולים המצוינים בכתבה לפרטים נוספים. בברכה ד"ר בן-ברוך