זכויות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני לקבל מידע בדבר ימי חופשה להם זכאית חולה. האם קיימות תקנות כפי שקיימות אצל אשה המבצעת טיפולי הפרייה? לדוגמא תוספת של ימי חופשה , או קיצור שעות עבודה בלי פגיעה בשכר. בתודה מראש על ההתייחסות דניאלה
שלום דניאלה, לצערינו, אין הוראת חוק ספציפית המתייחסת לנשים חולות בסרטן השד. לכן חלים החוקים הנוגעים לחופשת מחלה אשר חלים על כל עובד ללא כל תוספת ימי חופש. מבחינת החוק המענה היחיד הוא פנייה לביטוח לאומי לבקשת הכרה בנכות כללית, אמנם מדובר, בהליך ארוך אך במידה והוכרה נכותך ניתן לקבל גימלה רטרואקטיבית. כדאי לנסות להגיע להסדר פרטני מול המעביד לדוגמא לנסות לפרוס את ימי המחלה לשעות וכך לעבוד פחות שעות כל יום וכדומה. במידה ותמצאי לנכון , תמי שהיא עוזרת המנכ"לית של העמותה תשמח לשוחח עמך טלפונית ולבחון האם תוכל לעזור לך באופן פרטני. מס הטלפון הוא 6021717 - 03 שלוחה 201 בהצלחה צוות אחת מתשע