ציסטה גדלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ציסטה בשד שגיליתי לפני כשנה וחצי ומאז אני במעקב פעם בחצי שנה. ב-2 הבדיקות הראשונות גודל הציסטה היה 5 ממ ובבדיקה האחרונה נמצא שהיא גדלה ל-10 ממ. לדברי הרופא אין סיבה לדאגה אבל עלי לבא לביקורת בעוד 3 חודשים. הבדיקות הן: מישוש ידני ואולטרא-סאונד האם באמת אין ממה לדאוג? אני בת 28 , יש לי חברה בגילי שחלתה בסרטן השד והגילוי היה מאוחר למרות שהיתה במעקב אבל חשבו שזה ציסטה. היא ממליצה שאבקש לעשות ביופסיה. מה דעתכן? האם אפשר לסמוך על בדיקת האולטרא-סאונד? האם כדאי לסמוך על הרופאים או ללמוד מנסיון של אחרים שנפלו אצל רופאים שאננים? לפי מה מחליטים אם צריך לעשות ביופסיה?
שלום לך, מאחר ואת מודאגת, והסיבה מובנת , אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים לה את שייכת , לקבלת דעה נוספת שאולי תקל על דאגתך. באופן רגיל הכירורג קובע באם יש סיבה לעבור ביופסיה או כל בדיקה אחרת. בהצלחה, צוות אחת מתשע