שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום עברתי כריתת שד + טיפוליים כימיים ללא הקרנות לפני שלושה חודשים ויש לי כאב חודרני נקודתי בחלק העליון של החזה הבריא הקרוב לחזה הכרות האם זה יכול להיות כתוצאה של הניתוח לפני חצי שנה? אני מקוה שאני צודקת בכול מקרה אני רוצה לשמוע את דעתך אין לי אומץ בנתיים להגיע לרופא .
לקריאה נוספת והעמקה
לרותי שלום, קשה לתת יעוץ וירטואלי לגבי כאבים. באם הכאב אינו חדש וקיים מאז הניתוח הרי הסבירות הגבוהה היא שאינו מעיד על בעיה אונקולוגית. באם הכאב הינו חדש כדאי לברר, אך הסיכוי לגרורות זמן כה קצר לאחר סיום הטיפול הכימי הינו קטן. בברכה ד"ר בן ברוך