בדיקת MIR שדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! מבקשת מידע בנושא בדיקת MRI : כמה זמן צריך לחלוף מטיפול כימותרפי כדי שיהיה ניתן לבצע בדיקת MRI שדיים עמינה ומדוייקת? מה הסיכון בבדיקה זו? האם מותר לבצע בדיקת MIR באותו יום ל 2 השדיים? קיבלתי תשובות שונות ממכונים שונים ואני מבולבלת. בתודה מראש, רות
לרות שלום, לא ברור לי מדוע את מבצעת בדיקת MRI לשדיים ולכן איני יכולה לענות לשאלתך בברכה ד"ר בברוך
לד"ר בן ברוך שלום רב! הרבה תודה על התייחסותך לשאלה. נשלחתי לבדיקת MRI עקב סרטן השד בצד שמאל. הנני בת 33,לאחר ניתוח למפקטומי מחודש יוני 2002. סיימתי טיפול CAF ובקרוב צריכה להתחיל טיפול קרינתי. האם יש חשיבות למועד הבדיקה? בתודה מראש, רות