דימומים בעקבות arimidex
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי בת 75 עברה כריתת שד לפני כשנתיים בעקבות גלוי סרטן השד. לפני כחצי שנה הופיעו שני גושים באזור הצלקת. אלה נכרתו ונמצאו ממאירים. היא מטופלת ב arimidex וממתינה להקרנות. בימים האחרונים הופיעו דימומים קלים, קודם באזור החזה (לא הצלקת) ועכשיו באצבע הרגל. אני מוצא בכתבות ברשת בין תופעות הלוואי של התרופה כרישים בנימים השטחיים אבל אין אזכור לדימומים. האם מישהו מצוות המנחים או מהחולים יודע משהו על כך. בתודה מראש דני
דני שלום, מידע מקיף אודות תרופת ארימדיקס ותופעות הלוואי שלה תוכל למצוא באתר עמותת אחת מתשע שכתובתו: www.onein9.org.il במדור מידע/מידע רפואי בברכה,
אינני מצליח להכנס לאתר. כנראה שצריך לשם כן איזה נגן מדיה או תכנת עזר אחרת. בכל אופן תודה