שאלה חשובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-4 חודשים עשיתי אולטראסאונד ויצא שיש גוש הלכתי עם התוצאה לכירורג והוא אמר שהגוש הוא לא מסוכן ועשה לי מן בדיקה שבה הוא לקח באותו רגע דגימה עם מזרק ושלח את זה למעבדה התשובה הגיע לפי דבריו בסדר שאלתי היא האם זה מסוכן מכיוון שעדיין יש לי כאבים חזקים ( לא בזמן מחזור) עכשיו יש לי גם מן נקודות חומות על הפטמה ובנוסף הבדלים בגודל האם זה מסמן משהו
נורית שלום לצערי אין מספיק מידע בשאלתך ולא אוכל לענות. אם הנגע היה ציסטה, כלומר כיס של נוזלים, אז אין בכך כל סכנה. איני יכול לענות כי איני יודע. אם יש לך ספקות עליך לפגוש שנית את הכירורג ושאול אותו. לא מזיק לבקש העתק מתשובת המעבדה ולעשות לעצמך תיק מסודר של מעקב שד. כמו כן איני יכול לענות על השאלה לגבי הכאבים והנקודות החומות. פרופ' מ' גוטמן