טמוקסיפן וקשיי שינה - לדר' בן-ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר 4 חודשים של נטילת טמוקסיפן, אני עדיין סובלת מקשיים בשינה. כלומר- לאחר כ- 3-4 שעות שינה, השינה הופכת לקלה ביותר ולא רציפה. במשך היום אינני מצליחה להירדם למרות העייפות הרבה. האם ישנו טפול תרופתי או טבעי שיכול לסייע? תודה יפה
לקריאה נוספת והעמקה
ליפה שלום, לא ידוע לי כי טמוקסיפן גורם לקשיי שינה. אם קשיים אלו החלו רק עם לקיחת טמוקסיפן, נסי אולי לשנות את זמן לקיחת התרופה. אולי תנסי ללמוד שיטות הרפייה להרדמות. בברכה ד"ר בן-ברוך