המשך שאלה לד"ר בן-ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בן ברוך, שלום רב תודה על תשובתך לשאלתי מתאריך 23.11.02, אך אודה לך מאוד באם תשיבי לי מה הסיכוי -באחוזים - במקרה כמו שלי (מוקדים מיקרוסקופיים), שזה עלול לעבור דרך הדם, וכן מה זה ערכים של ER, PR תשובותיך מאוד חשובות לי בתודה מראש, אילה
לאילה שלום, ER IPR הם קולטנים לאסטרוגן ופרוגסטרון והערכים שלהם מעידים על מידת רגישות הגידול לטיפול הורמונלי. אין ביכולתי לתת לך מספרים מדויקים להשנות ללא תשובה פתולוגית מלאה, וגם אז לא מעל דפי הפורום בברכה ד"ר בן-ברוך