בירור תשובת U.S
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ 3 חודשים עברתי ביופסיה והוצאת גוש מהשד אשר תוצאות היו תקינות, לבקשת הכרוג נתבקשתי לעבור U.S. חוזר באותו שד אחרי 3 חודשים, היום עברתי והתוצאות הם בשעות 10-11 באיזור C בגבול בית השחי הודגם איזור בעל אקוגניות שונה ומבנה לא תקין בגודל 1.4-1.5ס"מ עם אספקת דם מועטה מאוד ( איזור הצלקת) . האים מדובר בגוש חדש ולפי הבנתי הוא גם חשוד בגלל המבנה או מדובר באיזור הצלקת ולכן המבנה לא תקין .
שלום לך, מאחר ומאד קשה לתת אבחנה מבלי לראות את האולטראסאונד עצמו, הצעתינו והמלצתינו חיזרי אל הרופא ששלח אותך לאולטראסאונד והוא יוכל לתת לך תשובה מוסמכת. בהצלחה. צוות אחת מתשע