קסלורה, נבלדין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר ברוך שלום רב! אודה לך מאוד על מידע בנושא התרופות הנ"ל,באיזה מקרים הן אפקטיביות,באיזה שלב של המחלה הן ניתנות, האם זה נכלל ב"סל" הבריאות ? בתודה מראש, רות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רות, על תרופת הקסלורה תוכלי לקרוא באתר של עמותת אחת מתשע www.onein9.org.il בפרק על מידע בתוך מידע רפואי יש פרק על התרופה. בברכה, צוות אחת מתשע
לרות שלום, קסלודה ונבלבין הן תרופות כמוטרפיות יעילות בסרטן שד, ובגידולים אחרים. הן נמצאות בסל הבריאות וניתנות במצב של סרטן שד גרורתי. בברכה ד"ר בן-ברוך