חשש - שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, זה למעלה משנה יש לי כאבים קלים בשד השמאלי, לעיתים גם בימני. אציין כי אני סובלת מכאבי גב חזקים בשל עקמת סיבובית בגב העליון. בבדיקות שאני מבצעת לעצמי - הכל נראה תקין. אני תוהה האם כאבי הגב מקרינים על החזה? האם יש סיבה לדאגה? האם במסגרת המחלה יש כאבים? אודה לתשובה, מיכל
שלום מיכל, אנו ממליצות לך לפנות לכירורג שד או מרפאת שד בקופת חולים לה את שייכת, בכדי לעבור בדיקת מעקב אצל רופא, אמנם אינך ציינת את גילך, וגם לא אם הכאב הוא תמידי או מידי פעם ובכל זאת , מומלץ בכל מקרה להיבדק אצל רופא מוסמך בכדי להסיר דאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע