פמרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סרטן השד שלי סווג כ- ( dcis ) INTERMEDIATE GRADE אני נוטלת טמוקסיפן כ- 2.5 שנים מטופלת עם 2 אונקולוגים (איכילוב + קופ"ח) רופא אחד אומר לי להחליף את הטמוקסי לפמרה, ורופא השני (איכילוב) אומר לא להחליף, אלא להשאר עם הטמוקסיפן עד 5 שנים אנא, התוכלו להשיב לי חוו"ד רופא מטעם העמותה (אני חברה בעמותה). תודה רבה!
צר לי. אך מאחר ואינני אונקולוג לא אוכל לסייע. אכן יש לך בעייה למי להאמין. אולי לשאול עוד מומחה?
אין עדיין הוכחה לכך שפמרה עדיפה על טמוקסיפן כטיפול משלים/מניעתילאחר טיפול ב-DCIS על כן אני נוהג כהמלצת הרופא השני