סרטן השד אצל גבר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח כריתת שד עקב גידול . תוצאות הבדיקות הפתאלוגיות ללא ממצאים,כולל בלוטות הלימפה,כולל מיפוי עצם,כולל אול"ט בטן. למרות התוצאות בשיחה עם אונקולג הומלץ על שש טיפולי כמותרפים אני מבקש לדעת עם מי אוכל להתיעץ ולקבל דעה נוספת בתודה מראש
שלום לך אני יודעת זה קשה וההתלבטויות לא קלות הן לנשים והן לגברים אולם קופת חולים מאפשרת לך להתייעץ עם רופאים נוספים את דר ריזל שולמית מבלינסון את הרופאה המלווה אותנו כאן דר בן ברוך את פרופ תמר פרץ מהדסה פרט לבן ברוך פגשתי בכולם ופרנסתי עוד כמה תבקש פשוט ייעוץ עם עוד אונקולוג ותראה מה יאמר. בהצלחה ריקי