שאלה -סרטן שד+גרורות !!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאימי יש הישנות המחלה,אשר הופיע כעט גם בכבד(2 גרורות של 5 ס"מ) ובכמה עצמות. היא התחילה עם טקסוטר (אשר גרם לה להקאות רבות ופריחות על העור). ביגלל שבקופה אין את התרופה הזו (סיפור ארוך...) הרופאה החליטה על המשך טיפול עם טקסול. כעט אחרי 8 טיפולים (פעם בשבוע 150mg ) נעשתה בדיקת אולטרסאונד ונימצאה שהגידול בכבד גדל ב 2-1 ס"מ(אין שיפור). כעט התחילו טיפול באדריאמצין (6 טיפולים) ,היא קיבלה אדריאמצין בפעם הראשונה אשר "העלים " לה גידול קטן ולכן הרופאים מנסים...אולי זה יעזור. לאחר שסיפרתי קצת על העבר.. יש לי כמה שאלות: 1. מה זה "נבלבין"?מה ההשפעה של התרופה לעומת תרופות אחרות ? כניראה זה מה שהיא תקבל,בתוספת קסלודה, אם האדריאמצין לא יעזור. 2.מה אחוזי ההשפעה של אדריאמצין על גרורות בכבד ?? 3.קראתי כתבה על תרופה(בניסוי) שמבוססת על ארטמיסינין. http://www.doctors.co.il/news/761 האם יש סיכוי שתרופה זו בדרך ???(מופק מעץ תולע) 4. האם ישנם עוד טיפולים כימים שנותנים סיכוי להארכת תוחלת החיים??? תודה רבה לכם מקרב לב !!!!!!