שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה היקרה קראתי שטיפול כימי של 6 מחזורים של CAF שהפסיקו אצלי את המחזור לא בהכרח מפסקים את הפעילות השחלתית באופן מוחלט ובאם כן ההפסקה עלולה להיות זמנית והשחלות באם יחזרו לתפקוד חלקי עולול להיות גירוי מהטמוקסיפן לייצוריתר של אסטרוגן אני מודאגת כי רצפטורים שלי להורמוניםֵ% ER-80 % PR-90 באם זה נכון עם לקיחת טמוקסיפן אני עלולה להזיק האם הפיתרון לבדוק רמת הורמוני מין? ( ובאיזו תדירות) לא התבקשתי לבצע בדיקה זו עי האונקולוג שלי ואולי יש פתרון אחר אני בת 43 המודאגת סמדר
לסמדר שלום, יעילות טמוקסיפן אינה תלויה ברמות אסטרוגן בגוף היות וטמוקסיפן מונע את פעילות האסטרוגן על רקמת הגידול. בגילך יש סבירות גבוהה כי הוסת לא יחזור וכי הדיכוי השחלתי הוא תמידי. אם יחזור וסת, יש לשקול את הפסקתו בעזרת זריקות. בברכה ד"ר בן-ברוך