אילו סימנים יש לסרטן השד?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך אני יכולה לבדוק אם יש לי סרטן השד בלי בדיקה רפואית? יש אילו סימנים שאפשר לראות על השד שאומרים את זה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורטל, ראשית אני מבינה שאת מאד צעירה , והסיכוי בגיל הזה להתפתחות סרטן שד הוא נמוך ביותר. שנית יש בדיקת שד עצמית שכוונתה היא להכיר את השד הבריא והנורמלי ואת השינויים הטבעיים החלים בו ועל ידי כך לרכוש ביטחון עצמי ושקט נפשי. קיימות סדנאות שמלמדות כיצד לבצע את הבדיקה , מספר הטלפון אליו את יכולה לפנות הוא 03-6021717 שלוחה 229 לאיילת. אנא תצייני את גילך. בברכה, צוות אחת מתשע