מבולבל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בחור צעיר שגר בבית עם ההורים עדיין, הכל היה טוב עד לפני חודש שגילו אצל אמא שלי סרטן בשד. כולנו בבית מבולבלים כי איננו יודעים בדיוק לפני מה אנו עומדים, השאלה שלי היא כזאת: אך אני צריך להתנהג עם אמא? להראות לה שאכפת לי ואני דואג לה שתדע שיש מי שעומד אחריה או - להמשיך את חיי כרגיל ולא לשאול אותה כל מיני שאלות כמו אך היה הטיפול,זאת אומרת להראות לה שאני לא דואג,(אבל אני כן) תודה .
לדבר, לתמוך, להשתתף בכל מה שעובר על אמא. הפתיחות מקלה. אין פה במה להתבייש. רפואה שלמה!
שלום לך, צוות אחת תשע מבינות את ההתלבטות והדאגה של בני המשפחות של חולות סרטן ולכן הקמנו את הקו החם למתן תמיכה אישית ומענה לשאלות. מס' הטלפון הוא 1-800-363-400 אנא פנה אלינו . אנחנו לשרותך בכל עת. בברכה, צוות אחת מתשע