סרטן בגיל צעיר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חליתי בסרטן השד בגיל 32 ואני עוברת טיפולים כימותרפיים. האם בגלל גילי הצעיר הסיכוי לחזרת המחלה גדול יותר? האם יש קשר בין גיל צעיר לבין גנטיקה? רות
לרות שלום, סיכוי להשנות תלוי בעיקר בשלב המחלה ומאפינים ביולוגיים של הגידול וכן בטיפול שמקבלים לאחר האבחון, לגיל יש משמעות קטנה במכלול. תחלואה בסרטן שד בגיל צעיר בהחלט מחשידה כי יש מרכיב גנטי. אני מפנה נשים שחלו מתחת לגיל 40 ליעוץ גנטי גם אם אין סיפור משפחתי. בברכה ד"ר בן-ברוך