שאלה דחופה בנושא מחזור החודשי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! ב13/11/02 בוצע טיפול כימותרפי ה-4 (תשלובת CAF ) . כיוון שיש לי ורידים "בעייתים" אנני עושה ספירת דם לאחר הטיפולים ו"מסתפקת" בלבצע ספירת הדם ביום הטיפול. לשמחתי ,כל הבדיקות עד עכשו היו תקינות. היום הופיע אצלי מחזור חודשי בחוזקה בלתי רגילה.האם המחזור לא היה צריך להיפסק לחלותין? בתודה מראש, רות
לרות שלום, בגיל צעיר כמו שלך מרבית הסיכוי שמחזור הווסת לא יפסק לחלוטין עם CAF, צפויים שיבושים, איחורים, אולי הפסקה זמנית. רק אצל חלק קטן מנשים בנות שלושים מחזור הווסת יפסק לחלוטין עם CAF. בברכה ד"ר בן-ברוך