משעות הסמנים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר 8 טיפולים באדריאמיצין לסרטן שד גרורתי ירדו הסמנים למצב כמעט נורמטיבי לאחר המעבר לטקסול ו4 טיפולים ירדו הסמנים עוד ולאחר עוד 4 טיפולים שבועיים עלו בחזרה בעיקר הCA3-15 שעלה מ4 ל6 האם זה אומר שהטיפול לא עוזר וההתפשטות מואצת או שהסמנים לא בהכרח משקפים את המצב? בנוסף רציתי לשאול מה הסיכוי להגיע לסיום או הפסקה בטיפול כימוטראפי בסרטן שד גרורתי אם יש בכלל סיכוי כזה
לגל שלום, שינוי ב CA15-3 מ4 ל6 אינו משמעותי. אם תהיה עליה נמשכית מתמדית אז סביר להניח שיש צורך בהערכה מחודשת. לגבי סיום או הפסקת טיפול, זו שאלה מצויינת אך התשובה עליה דורשת מידע מקיף מאד לגבי המצב הקליני, תשובה מספקת היא מעבר לאפשרי במסגרת הפורום. בברכה ד"ר בן-ברוך