הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אמי בת 63 ולפני כ- 7 חודשים גילו שיש לה סרטן השד. היא טופלה בכימו וכרגע היא עוברת הקרנות. ההקרנות עשו לה כוויה מאד רצינית והומלץ לה ע"י רופאה, להפסיק לזמן קצר את ההקרנות עד שהכוויה תבריא במעט. שאלתי היא, האם מנוחה/הפסקה ברצף ההקרנות יכולה להזיק לטיפול השוטף במחלה? שאלה נוספת, האם לחולות בסרטן יש סכנה בקבלת עיסוי(מסאג') גופני? אודה לכם על תשובתכם. סיגל
לסיגל שלום, אין סכנה בהפסקה בהקרנות, נהפוך הוא, המשך טיפול קרינתי בזמן כוויה הוא המסוכן. לא ידוע לי על סכנה בקבלת עיסוי גופני לחולי סרטן. בברכה ד"ר בן-ברוך