שאלה לדר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה שלום אני מתנצלת כנראה לא שאלתי בצורה נכונה בגלל הגדול ההורמונלי הבנתי שאםור שרמת ההורמונים אצלי תהיה גבוהה האם בדיקת רמת ההורמונים מבוצעת בבדיקת דם בכימיה? או שלבדיקת רמת ההורמונים יש בדיקה נפרדת ומה שם הבדיקה? עלמנת שאוכל לבקש מהרופא מטפל אני מקווה שהבהרתי את עצמי נכון תודה יונית
ליונית שלום, נראה לי שרצפטורים נבדקים על רקמת הגידול שהוצא בעת הניתוח. הורמוני מין - אסטרוגן ופרוגסטרון מתבצעת בדיקה במעבדה עם הפנית רופא נשים. בברכה,
ליונית שלום, בדיקת רמת הורמונים מתבצעת בבדיקת דם נוספת, נבדקים רמות אסטרוגן, LH, FSH. אין זה מדויק שאסור שרמת ההורמונים תהיה גבוהה כאשר מקבלים טמוקסיפן. אך יש צורך בפרטים נוספים בכדי לתת יעוץ ספציפי לגבייך. פני לרופא נשים או לאונקולוג המטפל/יועץ בברכה ד"ר בן-ברוך