שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב אימי עברה ניתוח כריתת שד מלאה לפני 9 חודשים עקב הסתיידויות בשד שמאלי, אימי נמצאת במעקב כל מס' חודשים , היא אינה עוברת שום טיפול , גם לא טיפול של כדורים, בבדיקה לפני שבועיים הכל נמצא תקין, רק שהיא מרגישה כבר מס' ימים גירודים בגב בצד הניתוח ומציק לה, ז"א מן הרגשה לא נעימה, אודה לך מאוד אם תוכל לעזור ולהסביר מדוע, מה זה יכול להיות ומה צריך לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
לאיריס שלום, קשה לאבחן באופן וירטואלי סימנים גופניים. לא נראה לי שיש קשר לגידול בשד קרוב לודאי אין קשר לניתוח, כדאי לשלול התחלה של הרפס בעור הגב. פנו לרופא המשפחה או לכירורג בברכה ד"ר בן-ברוך