לפטיניב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קראתי ב"הארץ " שתוצאות שלב /פאזה II ,של המחקר בנוגע לתרופה לפטיניב בחולת של סרטן שד דלקתי אמור להתפרסם לקראת סוף חודש זה, בכתב העת הרפואי "ניו-אינגלנד". א. האם תהיה אפשרות להביא את עיקרי המימצאים לקריאה באתר זה (אם באנגלית או בעברית).?? ב. אם לא ניתן , היכן יהיה אפשר לקרוא בו באמצעות האינטרנט(הפניה כלשהיא לאתר, ביבליוגרפיה ספציפית) ? בתודה
לענבל שלום, המחקר על התרופה לפטיניב (Lapatinib, Tykerb) עדיין לא התפרסם בגליון הנוכחי של New England Journal of Medicine. תוצאות המחקר פורסמו בכנס בנושא סרטן השד שהתקיים החודש בסן אנטוניו, טקסס. בינתים תוכלי לקרוא על המחקר באתר החדשות הרפואיות הבא: http://www.medpagetoday.com/HematologyOncology/2005SABCSMeeting/tb/4724 בקרוב נפרסם את עיקרי הממצאים בעברית במדור החדשות של אתר אחת מתשע: http://www.onein9.org.il/news.asp לידיעתך, במרכזים הרפואיים שיבא וקפלן מתקיימים ניסויים קליניים בלפטיניב לטיפול בחולות סרטן השד. בשיבא מתקיים מחקר המיועד לחולות בסרטן שד דלקתי שחזר או שלא הגיב לטיפול אחר. המחקר כולל טיפול בלפטיניב בלבד. בברכה, צוות אחת מתשע