שאלה דחופה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אתמול גיליתי אדמומיות בחלק התחתון של השד וכשהתחלתי למשש הרגשתי כדור קשה בגודל של חומוס , רציתי בבקשה לשאול אם העניין מצריך בדיקה לאור העובדה שאני מניקה ( ילדתי לפני 3 וחצי שבועות ), בברכה, פרח
שלום פרח, באתר של עמותת אחת מתשע www.onein9.org.il תוכלי למצוא מידע בתוךהפרק על מידע בתוך מידע רפואי בתוך סרטן שד בהקשרים מיוחדים יש פרק על הריון וסרטן השד, בפרק זה יש התייחסות גם לנשים אחר הריון ומניקות. מידע זה יעזור לך. ובנוסף ההמלצה היא לפנות לרופא כירורג או מרפאת שד בקופת החולים ולהתייעץ בכדי להסיר דאגה מליבך. מזל טוב ובברכה, צוות אחת מתשע