שחזור שד להפחתת כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלתי הקודמת לגבי שחזור שד להפחתת כאבים - האם הניתוח מוכר על-ידי מושלם או ע"י קופ"ח ?
רבקה שלום, כפי שכתב לך הדוקטור שחזור שד הוא בסל הבריאות דהיינו לא צריך להיעזר במשלים אלא אם יש רצון בבחירה של מנתח, אז אולי תאלצי לעשות זאת פרטי. כאישה אל אישה וכמי שעברה תהליך שיחזור מידי לפני כ-10 שנים והוציאה את השתל מסיבות של אי נוחות וכאבים, אני כותבת לך. אין לי מושג אם הכאבים שלך הם קבועים וחזקים או לעתים. אני לא רואה ששיחזור שד יעזור להפחתת כאבים כי אם היתה פגיעה בעצב הפגיעה קיימת ושיחזור לא ירפא את הפגיעה הקיימת. קחי בחשבון ששיחזור שד הוא ניתוח לכל דבר לעיתים הריפוי יכול להיות ארוך וקשה ,ודורש זמן לא קצר של שיקום ,והסתגלות. מאחלת לך כל הטוב על כל החלטה שתעשי.