ביטוח לאומי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות ולמומחים שלום אני חולת סרטן גרורתית, מוכרת בביטוח לאומי כנכה 100 אחוז. אני מקבלת קיצבת נכות זמנית בכל חודש. מידי פעם אני עובדת בעבודות לא קבועות ומרוויחה כסף. רציתי לשאול האם יפסיקו לי את הקיצבה, והאם יש סכום ספציפי שאותו לא כדאי לעבור על מנת לא להפסיד את הקיצבה. תודה ליליה
יוליה היקרה שלום, אני מציעה לך ליצור קשר עם עו"ד דפנה כץ סמנכל"ית עמותת "אחת מתשע" אשר מרכזת את הפרויקט 'הגנה על זכויות החולה". דפנה תעשה כמיטב יכולתה לענות על שאלות אלו. אנא צרי עימה קשר בטל: 036021717, בברכה, אנה
את יכולה לעבוד ולהרוויח עד 50% ממשכורתך לפני גילוי המחלה ולקבל קיצבה. אם את אקדמאית אז את יכולה להשתכר גם יותר מכך כדאי לך לגשת לסניף ביטוח לאומי הקרוב אליך למחלקת נכות והם יחשבו לך את גובה השכר המקסימלי אליו תוכלי להגיע.