פמרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לוקחת פמרה 2.5 מ"ג סובלת מכאבים בעצמות עד כדי כך שלא יכולה ללכת לעבודה. למישהו יש רעיון מה עוזר מעבר למשככי כאבים רגילים? אולי משהו בתחום תוספי המזון או הומאופתיה?
שלום רחל תרופות מקבוצת מעכבי הארומטז, כמו פמרה, בהחלט יכולות לגרום לכאבי פרקים., בחלק מהמקרים מדובר בכאבים קשים עד כדי הפרעה תפקודית משמעותית. אני מציע הלנסות תרופות כמו אקמול/אופטלגין בשילוב עם תרופות נוגדות דלקת כמו כמו אטופאן, ארקוקסיה וכדומה. במידה ולא יהיה שיפור משמעותי יש לשקול מחדש את הטיפול בפמרה. יש אנשים שאינם יכולים לסבול את הטיפול. ברור שטיפול הפוגע באופן כל כך משמעותי באיכות החיים מחטיא את מטרתו. בברכה