LYRICA
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חולה בסרטן שד מתקדם קיבלה הפניה ממרפאת כאב לפני כחודש לקבל טיפול בLYRICA 75MG.מאז אנו רכשנו את התרופה באופן עצמאי בזמן שהמתנו לאישור מהמחוזי.היום בכתבה של מבט בערוץ הראשון שודר כי התרופה היתה בסל מתחילת נובמבר והיום ה 28.11.06 הוצא צו ע"י משרד הבריאות לקופות החולים לתת את התרופה למטופלים. שאלתי כיצד ניתן לבקש החזר בגין תרופה שנקנתה באופן פרטי לאור העובדה שלקופות החולים הועברו כספים בגין התרופה החל מ- 1.11.2006. בברכה מוטי
מוטי שלום, אני ממליצה לך ליצור קשר עם עו"ד דפנה כץ סמנכ"לית עמותת "אחת מתשע", המרכזת את הפרויקט "הגנה על זכויות החולה".דפנה תעשה כמיטב יכולתה לסייע. אנא צור עימה קשר בטל שמספרו 036021717. בברכה, אנה