נרתיק
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפרו כהן שלום רב אני מטופלת בארימידקס מזה שנה וחצי ובחודשים האחרונים סובלת מאוד מיובש בנרתיק עד כדי כאב .ניסיתי להשתמש בריפלנס אך לא הועיל .אני סובלת מאוד יודעת שאסור להשתמש בכל חומר המבוסס על הורמונים לפי דברי האונקולוגית המטפל ..אשמח לקבל את עצתך אני ממש לא מסוגלת לסבול את התחושה הקשה הזאות.בתודה מראש . סולי
לסולי האם היובש קיים כל הזמן או רק בזמן יחסי מין?
פרופםור כהן התופעה קיימת כמעט כל הזמן לא רק בקיום יחסי מין . תודה על ההיתייחסות המהירה .סולי
גם אני סובלת מהתופעה הלא נעימה - אני רוחצת את העניינים בסבון משמן עץ התה, זה מביא להרגשת קרירות ונקיון. לאחר מכן, אני מורחת שמן נבט החיטה וההרגשה לחלוחית ונעימה. קונים בחנות טבע ולגמרי לא יקר. תנסי זאת, לי זה עוזר.
דינה הרבה תודה !אין כמו עיצות משותפה לצרה ! סולי