סוג סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לנותן התשובה. כמה פעמים עברתי בדיקות בבדיקת הביופסיה נכתב:invasive duct carcinoma בבדיקת הבלוטות אותו הדבר. כאשר הוצא הגוש מהשד נכתב : invasive tubulolobular carcinoma האם יש שוני ? לטובה? לרעה ח"וח. בתודה נורית
שלום רב, קשה לתת תשובה מדויקת ללא קריאת טופס התשובה ההיסטולוגית המקורי, אני מניח שהמדובר בגידול בעל מבנה מעורב המכיל אלמנטים טובולרים ולובולרים. גידול זה אף הוא ממאיר- חשוב לדעת איזה מרכיב שולט - מכיוון כי הגידולים הטובולרים הם בעלי התנהגות ביולוגית איטית יותר.