ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תאריך: 251106 שעה: 14:43 אני עשיתי ממוגרפיה ובשד שמואל רקמה פברוגלנולרית אסימטריה המראה לא מוגדר יתכן שאתי. ממוקם ברבוע חיצוני עליון. המלצות שקיבלתי ביאופסיה בשיתת סטריאוטקתית.שאלה :מההשיטה הזאות האים ניתן להמתין עד 12.12.06 האם כדי ללכת לעוד התיעצות עם מומחים?
מהניסיון המר שלי - אל תחכי. לכי לעשות ביופסיה. מקווה בשבילך שזה משהו לא ממאיר ומאחלת לך בריאות שלמה.
שלום לך אכן זוהי השיטה המומלצת נסי לקדם את התור ,זה נראה לי יותר מדי זמן המתנה לבדיקה בברכה דר זילברמן