לאנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנה שבת שלום, לפני 3 ימים שלחתי הודעה לגבי המרקרים שלי והבטחת שאחדהמומחים קבל אותה ואני רואה שלא ענו לי. את יכולה לעזור עם זה? תודה, הילה.
שיי הילה , מבינה מאוד את הקושי לחכות עד קבלת תשובה מרופא בפורום. בינתיים מצאתי שהשבוע בדיוק היתה שאלה על הסמנים בפורום NRG http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=120 בתגובה ל: סמנים בדם-מה מודד ומה נורמלי היי , א. לא נהוג לבדוק כשגרה את הסמנים. ראי דיונים והבהרות בנוגע לסמנים (מרקרים). ב. לשאלתך - מה בודק כל סמן ומהם ערכים תקינים: CEA - סרטן השד, 0-5 ננוגרם למ"ל CA15-3 - סרטן שד גרורתי, 0-30 יחידות למ"ל CA-125 - סרטן השחלה, 0-35 יחידות למ"ל נסי לגלוש גם שם ולקבל מידע בהצלחה והרבה בריאות
המון תודה. אני שואלת, כי אני אחרי כימו, והערכים שלי אומנם בנורמה אבל נראים די גבוהים. זה מה שהפחיד אותי.