גרורות של סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי סובלת מגרורות מתקדמות של סרטן השד בכבר ובריאות ,היא עוברת טיפול כימי כבר תקופה ובבדיקות ה cea ,ca15.3 ניכרת ירידה עיקבית ומרשימה ,אימי עשתה סיטי לכבד ולריאות השבוע בריאות ניכר שיפור ובכבד אין שינוי .אימי עברה כבר 10 טיפוילים כש הcea ירד במשך התקופה מ 30 ל 12 ו ca15/3 ירד מ129 ל49 (אולי כבר יותר) איך את-ה מסבירים את העניין שאין שיפור בכבד.אימי מטופלת ב epirubicin .
בלועזית ,כדי שלא יתבלבלו, אני עליזה הראשונה.
לעליזה שלום, לפי הנתונים שמסרת אמך בהחלט מגיבה לטיפול אותו היא מקבלת, אך באופן לא אחיד. זו תופעה מוכרת באונקולוגיה כאשר יש תגובה שונה באברים שונים. אם אמך קבלה 10 טיפולים עם אפירובוצין, סביר להניח כי היא תסים טיפול בתרופה זו תוך זמן לא ארוך, יתכן וטיפול שונה יגרום גם לנסיגה יותר בולטת בגרורות בכבד. בברכה ד"ר בן-ברוך