חשיפה לשמש בזמן טיפול בהקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם אפשר להרחיב על הסכנה בחשיפה לשמש בתקופת ההקרנות ומה המשמעות המעשית אם לובשים כמה שכבות על הגוף זה מספיק? כמה דקות של חשיפה גם לא טוב?על חוף הים בצל אפשר? נסיעה ברכב כשמידי פעם נחשפים לשמש מבעד לחלונות מותר? אודה למי שיכול להרחיב בעיניין
נתחיל מזה שחשיפה לשמש לא בריאה לעור ככלל.בזמן ההקרנות העור באזור של שדה הקרינה סובל גם כך ויש לשמור עליו ולמנוע מחשיפה של השמש באזור זה.מספיק שכבה אחת של לבוש. מותר לטייל בים עם שרוול ארוך וקובע. מותר לנסוע ברכב. חשיפה של מספר דקות אפילו של האזור המוקרן לא מסוכנת. בברכה
תודה על האינפורמציה