skin tag
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חודשיים לאחר הפסקת הריון בשבוע 20,בתחילת ההריון נוצרה לי כמין שומה בפטמה,הרופא כינה זאת skin tag וטען שעלי להוציאה. שאלתי היא,אני מנסה להרות שוב ונקבע לי תור להוצאה,זמן שבו לא אוכל לדעת עדיין אם הנני בהריון.האם ההרדמה המקומית שמבוצעת מסוכנת בתחילתו של הריון?האם בשל הסיכוי להריון עלי לדחות את התור שנקבע לי? האם כדאי לבצע זאת בכל מקרה בשלבי הריון מתקדמים יותר ולא בשליש הראשון? תודה רבה מראש
שלום ספיר, מאחר והאתר שלנו מיועד לנשים עם סרטן השד, ההמלצה שלנו היא שתיפני אל הרופא המטפל שלך , או אל הגניקולוג שאת נמצאת אצלו במעקב, והוא יוכל להמליץ לך מה לעשות בקשר לשאלותייך. בהצלחה, צוות אחת מתשע