צלקת לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! עברתי השבוע ניתוח להוצאת גוש מהשד ועדיין יש לי תפרים. שאלתי היא: מה אני יכולה לעשות שהצלקת תהיה הכי פחות בולטת? האם המישחות למיניהן עוזרות? האם זה נכון שעיסוי האזור באופן קבוע גורם למניעת שקע באזור? תודה, נועה
שלום נועה, שאלה דומה נשאלה כבר בפורום בתאריך 19.9.02 ע"י ענבל עמוד 90 והתשובה ניתנה על ידי ד"ר דין עד אל - כירורג פלסטי , דפדפי באתר ותמצאי את התשובה . מידע זה יעזור לך החלמה מהירה, צוות אחת מתשע