דליה ודוד

דיון מתוך פורום  סרטן השד

19/10/2006 | 19:22 | מאת: אנה גולדברט

לדליה ודוד, ביקשנו אין ספור פעמים ואנו מקבשות שוב להפסיק לפרסם בפורום זה. פורום זה איננו במה לפרסום עסקים פרטיים. אנו מקוות שתכבדו את בקשתנו ואת הבמה שנותן הפורום לנשים הפונות אליו. בברכה, צוות עמותת "אחת מתשע"

19/10/2006 | 23:52 | מאת: פשוט למחוק את השטויות שלהם

19/10/2006 | 23:54 | מאת: מספיק עם השטויות

20/10/2006 | 08:25 | מאת: חשוב לדעת

מדוע מוחקים מידע כול כך חשוב לחולות סרטן השד כי זו האמת ? מידע חשוב שקזה זה שטויות ?

מנהל פורום סרטן השד