שאלה לדר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יתכן וכבר שאלתי אבל אבקש עוד פעם את חוות דעתך, בשד בו עברתי למםקטומיה במקום אחר היה משהו חשוד, עברתי ביופסיה ולא נמצא דבר, נוצרה במקום ציסטה אולי רצוי לציין שהמקום הוא בשעה 12 זהו קו הגבול של ההקרנות., ולאחר כשנה וחצי יש הסתיידויות באותו מקום, גם האוקולוגית וכן הרדיולוגית אמרו שזה על רקע טראומתי, בקשתי us הרופאה מתנגדת ורוצה שאחכה עד דצמבר כשאבוא לביקורת. בבקשה ממך מה דעתך ומה היית עושה במקומי? תודה
לעליזה שלום, צר לי, אין אפשרות לתת יעוץ וירטואלי לגבי ממצא הדמייתי. באם את דואגת יש מספיק מקומות לבצוע ממו + US באופן פרטי בברכה ד"ר בן-ברוך