כריתת שתי השדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! חברה צריכה לכרות את שני השדיים, שד אחד חולה והשני בריא, אך בכדי למנוע גידול בשד הבריא, הומלץ לה לכרות את שניהם. הרבה התלבטויות כרוכות בזה, והדבר אשר חשוב לה -ואשר יכריע אם לעשות זאת, הוא: להפגש עם נשים שעברו זאת. האם יש מישהי היכולה ומוכנה לעזור? תודה! M
שלום לך האם חברתך נושאת את הגן BRCA1/2? בברכה ריקי
שלום! כן- חברתי נושאת את הגן. M