ניתוחי שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבעה חודשים נתגלה לי גידול בשד היום לאחר סידרה של טיפול באדריאמיצין וטקסוטר בהמשך הגידול היצתמצם ובעוד כ5 טיפולים אני אמורה לגשת לניתוח אני מחפשת מרכזים רפואיים היועצים לגבי סוג הניתוח שעלי לעבר (למפקטומי או מסטקטומי) בבית החולים בו אני מטופלת כעת אין ניסיון קודם עם נשים שטופלו בטקסוטר והנטיה היא לבצע כריתה מלאה של שד למרות הנסיגה הניכרת של הגידול עוד באמצע הטיפול הכימוטרפי. למרות שאני נמנת על צוות הבריאות בבית החולים קיים קושי במציאת המומחים והיועצים בתחום. אנא למי שיש תשובות
שלום אדה, אמנם אנחנו מבינות את מצוקתך , אך אנו איננו ממליצים על מרכזים רפואים , אם את נמנית על צוות רפואי תתייעצי עם הרופא המטפל שלך, ואולי תפני למרכזים גדולים יותר ששם מספר החולות גדול יותר. החלמה מהירה ובהצלחה, צוות אחת מתשע