EC-50
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקווה שאייתתי את זה נכון ואתם תבינו מה זה... אני רוצה לדעת, אם תוכלו לענות לי על זה, מה ה-EC-50 של CAF- כלומר, כמה זמן תקופת "התפצלות" (כך קוראים לזה?) של 50 % מחומרי התרופה... אודה על התשובה...
יאנה שלום, העברנו את שאלתך לאונקולוגית המייעצת בפורום ואנו מקוות שהיא תענה לך בהקדם.
אני אסביר את השאלה אחרת, אולי לא הסברתי אותה טוב בפעם הקודמת... אימי מקבלת CAF פעם בשלושה שבועות, ובמקביל- ויטמינים שאנו מקווים כי עוזרים לה לייצב את המערכת החיסונית שלה... נודע לנו כי הלויטמינים בעצם פעולה הסותרת את פעולת הכמוטרפיה- כלומר אם היא לוקחת את הויטמינים בזמן שחומרים הפעילים של ה-CAF עדיין פעילים במאת האחוזים- זה מבטל את פעולת התרופה. כמו כן, נודע לנו כי צריך לקחת את הויטמינים ר4ק אחיר שפעילות החומרים של ה-CAF יורדת ל-50% לפחות. השאלה שלי היא מה הקצב של התפרקות/התפצלות/ירידת הפעילות של החומרים האקטיבים של ה-CAF. אודה מאוד על התשובה...