סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר ברוך שלום רב! הנני בת 33 .לפני כ 3 חודשים עברתי ניתוח LOMPECTOMY .הבחנה:BREST LEFT MEDULLARY CARCINOMA 2.5 cm . הוציאו לי 9 קישרי לימפה מתחת לבית השחי באותו צד של הגידול .2 קישרי לימפה -עם גרורה של קרצינומה. הרצפטורים: %50 PROGRESTRON ,ESTROGEN 0% שאלות: 1.קראתי כתבה ב"סיגנון" ב 17/07/02 על ד"ר לי הונג-פן ,היא רופאה פנימית ואונקולוגית ,עובדת במרפאה של יאיר מימון.הם טוענים שדיקור סיני וצמחים עוזרים כטיפול תומך. צמחים צריכים לקחת 5 שנים, 5 כפסולות 3 פעמים ביום !!! רציתי לדעת האם אין התווית נגד דיקור בזמן הסרטן? האם אין סיכון בזירוז חלוקת התאים ה"לא טובים"? 2.האם ידוע לך על המחקרים של ד"ר לי? בתודה מראש, רות
1.הנני עוברת טיפול בתשלובת CAF (סיימתי 3 טיפולים ). תופעות הלוואי קשות מאוד ,למרות התרופות SETRON, PRAMIN הקאות,בחילות וחולשה נמשחות הרבה זמן רב. 2.מאוד מבקשת התייחסות גם לשאלותי מתאריך 22/09/02. בתודה רבה, רות
ושוב תשובה לשאלה דומה http://doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=18889&t=18850
ראי תשובה לשאלה דומה http://doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=21631&t=21339
לרות, שלום! גם לי יש סיפור דומה. הגעתי לד"ר לי ומצאתי את עצמי מתלבטת מאד - מה לעשות? לא הצלחתי לקבל תשובה מאף רופא. ובכל זאת לאחר משאל, להלן המסקנות: צמחי מרפא- לא נמצאו כמזיקים ואפילו אולי מועילים. לעומת זה הדיקור בהחלט יכול לזרז התחלקות תאים "רעים". ולכן החלטתי לקחת רק צמחי מרפא. בהצלחה, דנה