מושגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במכתב שקבלתי מביה"ח ישנם כמה מושגים שאנני יודעת מה פרושם .אנא הסבירו לי מושגים אלו: נראו "הסדיידויות" עדינות מעטות "גרנולאריות" רקמה "פברוגלנדולרית-אסמטריה" מודגמת "עיבוי" תהליך היפואקוגני" תוכן "אקוגני" כאשר "בדופלר צבע וסקלריזציה "פנימית.
נירה שלום רב, קשה מאד על פי מילים בודדות לתת את פירושן כי הן תלושות מהקשרן, אני ממליצה לך לפנות לרופא בית החולים ולבקש הסבר מלא למכתב שקיבלת והסבר כל המושגים. זוהי זכותו המלאה של הפציינט וחובתו של הרופא. בברכת חג שמח, צוות אחת מתשע