לאנה גולדברט
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לעדכן שהבדיקות יצאו תקינות...ואני מאושרת. להזכיר, סיפרתי בפורום זה כי אני נשאית של BRCA1 ובבדיקת הדמייה הודגם ממצא של 5 מ"מ ועל כן הופניתי לביופסיה תחת אם אר איי. באם אר איי לא ראו כלום ולכן לא הצטרכו לעשות לי ביופסיה. אז הכל בסדר, אני נושמת לרווחה ומתמכרת לתחושת הבריאות...פתאום הכל מקבל פרופורציות. לאנה, רציתי להודות על ההקשבה ותשומת הלב...זה כל כך עוזר במצבי לחץ. מאחלת לכולן שנת בריאות ואהבה. יעל.
יעל היקרה שלום, אני מודה לך מקרב לב שזכרת לעדכן אותנו. חשבתי עלייך רבות ושמחתי מאוד לשמוע כי התוצאות יצאו תקינות. אלו אכן חדשות נהדרות. תודה לך מקרב לב, שנת בריאות ונחת, אנה