תופעות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה ניתן לעשות עם אובדן תחושה חלקי באצבעות הרגליים.(לאחר כימו והקרנות)?
לשמחה שלום, לתופעה קוראים נוירופתיה, סבלנות היא התרופה הכי טובה משום שזה בדר"כ עובר לבד לאחר 4-6 חודשים מהטקסול האחרון. אני כרגע 7 חודשים מהכימו האחרון וכל האובדן תחושה למינהם בידיים וברגליים נעלמו לגמרי...לבד. אז תודה לאל שאת כבר אחרי הכל! עוד קצת סבלנות, הגוף מתנקה מהרעלים ומאזן את עצמו מחדש. המון בריאות, מירי.ב.
אני רוצה לחזק את מה שכתבה לך מירי: גם אני סבלתי מתופעה זו ואחרי קצת פחות משנה זה עבר לגמרי. פשוט חכי בסבלנות ותנסי לא להקדיש לזה מחשבות מיותרות. לוקח לגוף זמן להתגבר על תופעות הלואי של הכימו ובמשך הזמן הוא מתגבר עליהן.