טומית, איך עבר לך הטיפול אתמול?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ואל תחששי לקחת משהו לשינה, אם את לא ישנה. וגם מניעת עצירות חשובה. תרגישי טוב.
תודה על ההתעניינות! הטיפול השני עבר בסדר. תוך כדי הטיפול קצת הרגשתי לא טוב. היה לי לחץ בפנים עם חולשה וגם נקודות אדומות בכל הגוף. הרופאה אמרה לי לחכות שעה אחרי הטיפול. אבל הכל עבר ואני מרגישה מצויין ללא כל בחילות. צמצמו לי את הסטרואידים לחצי וביינתיים אני ישנה. נראה מה יהייה בהמשך השבוע. העצירות לצערי חוזרת על עצמה. אני לוקחת חמרים טבעיים בתקווה שזה יעזור. אני אף פעם לא סבלתי מעצירות. אבל הזופרן עושה בי שמות איך את מרגישה? באייזה שלב את? שבת שלום!!!