שאלה לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב וחג שמח אודה לך מאד ,אני מתלבטת ותשובתך חשובה לי. אני סובלת מיובש בנרתיק נורא וניסיתי ריפלנס ,זה לא עזר. כשאני מנסה לקיים יחסים ,זה כרוך בכאבים ,קרעים קטנים בעור , וזה בלתי אפשרי. אני בת 50 לאחר למפקטומי, כימו, הקרנות לשד.סובלת מגלי חום. מרגישה טוב. האונקולוג שלי לא ממליץ לי כלום,גם לא אוברסטין(לפי המלצתך), זה מוקדם לדעתו. הייתי ביעוץ אחר אונקולוגי וכן הרופאה המליצה לי נרות בשם אורטו גינסט כל יום נר ,חודש ואחר כך פעמיים בשבוע. בנרות יש אסטרוגן וכאילו זה מסוכן ואני מתלבטת מה לעשות. סיימתי הקרנות ב9 לאוגוסט. אני מאד רוצה לשפר את איכות החיים שלי כי לפני המחלה הכל היה נהדר. מודה מאד יפה
יפה שלום, צר לי אין ביכולתי לעזור לך בין חילוקי דעות בין הרופא שלך וחוות דעת נוספת שקיבלת. כבר בתשובה הקודמת הסברתי לך את גישתי בטיפול בבעית יובש בנרתיק, אך איני יכולה להמליץ על טיפול ספציפי לך דרך הפורום. בברכה ד"ר בן-ברוך